Löshåret kommer imorgon.. :(

Jag kom nyss hem ivrigt för att kolla om löshåret hade kommit? vad tror ni? nej.. :(
Mamma har åkt och kolla vart det är, och det kommer imorgon! Så.. ni får vara på er vakt och kolla in bloggen imorgon så får ni se resultat då! :D 

Iallafall så har jag bestämt mig för att sitta hemma och plugga hela dagen!
Jag måste göra min läxa och träna tills provet vi har på torsdag, imorgon ska jag nog vara med Therese och fira henne! Hon fyller år, hon blir 17! Så stor min bästavän blir. Älskar dig therese!

Nu ska jag sätta mig och plugga och kolla på 27 dresses har ni sätt den? :)






Kommentarer
Postat av: N E L L Y

13,du då? :)

2012-03-13 @ 15:58:11
URL: http://nellylopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0