Varför Alice?

Varför har inte Alice bloggat på ett bra tag? jo, såhär är det! Jag har gjort om min design som ni ser? Jag är skitnöjd! Allt är som jag vill att det ska vara & ja.. jag vet att jag har en profilbild när jag är brunett och andra bilder som brunett också, men jag ska knäppa nya nu när jag är blond, men det blir när jag fått mitt löshår! :) 

Idag har jag iallafall vart i skolan, på musiken hade vi kalaskul! Jag, line, natta, matilda & sophie sjöng som tokar! I mikrofon dessutom.. så, tycker synd om dom som lyssna, lovar att dom fick ont i huvudet! menmen..

Sophie följde med mig hem efter skolan och vi knäppte en massa fula kort! haha..åh, sophie, du är så söt! 
här kommer dom sjukt söta bilderna! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0