Vad skulle jag göra utan dig?

Åh, hur jag ens fick detta på tanken? Hur kom jag ens på att tänka på detta? Mitt liv utan dig hur hade det varit? Ska jag stava det åt dig? v ä r d e l ö s t.
Det hade vart skillnaden om jag inte hade känt dig, hur hade det vart då? Jag vill tacka allt och alla som fick oss att träffas. Du är min ena halva

Jag undrar vart jag skulle stå om inte du stod där du står idag. Du har hjälpt mig när jag ber om hjälp, du hjälper mig frivilligt, du ser på mig när jag behöver din hjälp. Vilket jag ser på dig också. Vi är lika. Vad kan jag mer säga att att bara tacka dig, för att du är du?
Jag vet inte vad jag ska säga eller göra, ett tack är inget tack till dig, ett tack ska du få, jag skulle ge dig världen om jag kunna.
tre ord, endast tre ord, men ändå så starka JAG ÄLSKAR DIG.



Kommentarer
Postat av: Therese

du är underbar! älskar dig mest!!!

2012-01-24 @ 20:11:44
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: carro öhman

jag är jätte intresserad av en gratis design ! :D

2012-01-24 @ 20:21:32
URL: http://hetervajagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0