Svinkallt!

åhjälp! fan vad kallt det är ute..
Kom nyss hem efter en SUPERKALL kväll utomhus, usch så kallt det är ute!?.. :( tycker inte om det!.. 

JAG VILL HA SOMMAR OCH VARA BRUN OCH BLOND..
Med tanke på det så ska jag faktiskt bli blond i helgen! Mamma har tid och färga mitt hår då, så då blir jag blond igen! vissa av er tycker att jag ska va brunett och andra inte, inte för att jag bryr mig vad ni tycker?.. Eller jo, lite faktiskt, måste ju kolla vad ni tycker jag ser bäst ut i 

Men jag tycker jag ser bättre ut i blond..faktiskt, så mamma har köpt färg, tack mamma! :) 
Nu ska jag in i duschen och tvätta håret och mig själv såklart! Sedan ska jag fixa en header till niiisan! 
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0