Sista dagen innan skola


HJÄLP!

Bara några timmar kvar innan jag har skola första dagen på 2&en halv vecka?! :o 
För det första får vi vell se om ens jag kommer somna inatt? eftersom jag vart vaken hela nätter och sover bort halva dagar.. 

JAG MÅSTE SOMNA! om jag inte somnar blir det kaoz, jag kommer vara en zombie i skolan imon, så.. det får ni räkna med! ;) haha.. åh, gå upp halv 7? vem orkar de? nej ingen! eller, vissa.. men inte jag
Måste lägga mig och kolla på tv, ska inte ha datorn nå mer, stänger av den och av telefon, blunda det hårdaste jag kan och sjunga tills jag somnar! 

Godnatt underbara bloggläsare! :)

fin jag är 



Kommentarer
Postat av: JOSEFINGARD.BLOGG.SE

precis rätt tjej som kom in på min blogg och kommentera. Jag behöver en ny desgin !!:)

2012-01-09 @ 22:38:45
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0