Resan bokad till - turkiet!

...Ja, jag vet! Nu tänker ni, åh, fan va skönt för alice & blablabla.. men vet ni?! JAG SKA INTE MED.
Skolan låter inte mig ta ledigt 2,5 veckor..Så jag stannar hemma med mina mostrar, mormor och min syster! tyvärr.. 

Och ni undrar säkert varför får inte hon åka med för?Skolan kan vell inte säga nej?
Jag får inte åka med för jag har inte skött skolan under hela 8:an så jag har en del jag måste plugga upp, vilket jag gjort, på ett halvår undefär så har jag gått från 6 ig till 1, nästan 2, men jag ligger på gränsen till att ha 2 ig:n nu. Så jag har skärpt till mig mycket nu! 

Och eftersom jag har ett ämne jag måste ta tag i och det är engelskan, och vi ska ha nationella prov i det när vi skulle åka bort, och jag kan inte vara borta då.. så, jag tog ansvaret till att stanna kvar hemma.
och nej, skolan kan inte tvinga mig att stanna jag väljer själv om jag vill skita i skolan och åka endå, eller stanna kvar och visa var jag går för. så jag stannar hemma! Men jag får slantar jag kan göra något roligt för istället för att åka på semester, jag får ha roligt med storasyster :) 



Kommentarer
Postat av: M I N A B R U N

åh vad tråkigt att du inte får hänga med :/



sv; ja, det är hemskt .. :/

2012-01-22 @ 21:03:14
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0