Nudlar

Kom nyss hem! :) 
Har ställt mig och laga nudlar, så duktig jag är! Sitter och tänker på vad jag ska göra nu, kanske plugga lite? Igentligen skulle jag vart med Therese, men hon hade vart hemma från skolan idag, så hon kunna inte gå ut. Hon mådde inte bra, lite småsjuk sådär.. satt, ah! Jag får hitta på något annat :) 

Längtar även till träningen som är imorgon! Har tränat in stegen så nu kan jag dom. Får absolut inte missa någon träning om det inte gäller liv eller död! För man lägger på så många steg på bara 1gång, sjukt svårt.. :(
Aja, det är ju roligt iallafall
Nu ska jag ladda ner någon film, men vilken? Och så ska jag äta mina nudlar & dricka min mjölk!








(kryddat med kort, jag vet!) Men jag gillart! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0