Normal eller onormal?..

Gud så sugen jag är på att göra ett videoinlägg eller film mig själv när jag gör något roligt, men det är så att, JAG KAN INTE, varför? jag vet inte.. jag lixom, fegar ur :( tönt alice!tönt!tönt!tönt!
Iallafall så va filmen as bra! Ska nog kolla en till film innan jag somnar!

Jusst nu gör jag inget annat än att bloggar och ger er nöje till att titta på mig när jag har på mig mina Hello Kitty hörlurar, jag älskar dom! Och ska faktiskt göra lite designer, jag ska börja göra mer seriösa och skitsnygga designer till er! HELT GRATIS, efter som ett antal av er har frågat. Så om ni är sugna, kommentera! 

Nu, ÅTER TILL MUSIKEN! :D




Kommentarer
Postat av: Therese

men kom igen ALICE!!!

2012-01-09 @ 00:29:44
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: mathilda

Jag skulle vilja ha en design :)

2012-01-09 @ 03:31:44
URL: http://absolutmmathilda.blogg.se/
Postat av: Trogen läsare

Berätta om din kamera utrustning!

2012-01-09 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0