hej jag kan inte sova

hej :) jag vela bara säga hej? okej, vafan snmackasfkpasg daasd
idiotas är dagens ord också! det har hanna lärt mig... hon skriver de lite då&då lixom det är vell hela själfallet att jag också skriver såååå dåårååå

ah, vela bara säga att imon ska jag åka pulka i kungberget? okej tänkte ni
men det är så att jag ska åka skidor med hannnnaaaaaaaaa vi kommer dö, jag har gjort en fin bild på henne också
här är min fina vän  jag ska åka med, ful hon är va? man kan nästan tro att hon är gammal men hon är bara 9 år, nej som mig, kanske 20? sugna grabbar? hörs orkar inte med livet
trötttrötrörötröörtörtötrörtötöalsds gdp

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv:

Härligt att höra! :)

Igår var jag i stan med en kompis. Tack så mycket!! :)



KRAM

2012-01-05 @ 12:37:39
URL: http://alltomrebecka.blogg.se/
Postat av: Alva

Fin blogg!! :) Kram

2012-01-05 @ 20:47:19
URL: http://alvazand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0