Godnatt underbara!

Klockan är mycket och jag måste sova! Imorgon kommer Sophie till mig tidigt på morgonen, så.. Jag har ställt klockan :D Jag måste börja träna upp mig lite så jag klarar av att gå upp denna tid till skolan sen!..

Jag ska börja ta ansvar, att klara av att gå upp skälv, utan att behöva ha min mamma som ringklocka i 45 minuter! Helt ärligt, nästan varje morgon när jag ska till skolan så försöker hon få upp mig i typ 30 minuter? Snacka om seg, och jobbigt för henne!

Men nu ska jag ta ansvaret! Jag ska klara av att gå upp(utan mamma,utan att stänga av väckarklockan och somna om igen)jag vet att jag klarar det! :D

Godnatt på er!
(det här va en mobilbloggning) hihi!


Kommentarer
Postat av: Edith

Sv: Tack så mycket <3

2012-01-07 @ 10:41:13
URL: http://edithsliv.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Jag måste också börja ställa klockan inför skolan nu om jag ska orka ta mig upp, hihi :-)



Ha en fin dag!

2012-01-07 @ 12:22:20
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0