Godmorgon!


Ja, ni ser rubrik och allt? GODMORGON PÅ ER :D
idag är det.. hm.. TISDAG :) vilket tyder på att jag kanske får hem min iphone då! lite skönt? Gud så slipper jag min skittelefon, kan jag blogga från mobilen också, så då ska ni vara berädd på mycket uppdatering! 

aja, idag ska jag nog vara med Sandra, om hon är frisk, vad vi hittar på? nja.. det vet jag inte, vi får se vart världen tar med oss på för äventyr! men gud?.. nu lät jag nästan som en gubbe som berättar sagorna ur en bok? haha.. :D 

Jag hade världens konstigaste dröm inatt också, jag drömmde om att vi åkte till san francisco och bara handla, handla och va va det mer vi gjorde? jo! handla.. 
Åh allt var så sjukt fint! shit.. jag vela verkligen inte vakna.. men så ringer min mobil och mamma säger
Har du hämtat hjalmar på dagis? nej sa jag och kasta mig upp ur sängen, hade 5 minuter på mig(dagiset är över gatan) men så kommer stina in i dörren och hämtar han istället! TACK STINA :D

Kommentarer
Postat av: Therese

kom till sh o hälsa på en snabbis då ? :)

2012-01-03 @ 13:55:48
URL: http://thessi.blogg.se/
Postat av: sdbfesifbo wej

Vad hade du för mobil innan då :p

2012-01-04 @ 01:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0