Gårdagen

Hej! Nu ska jag berätta kort om gårdagen! :D
Igår så va jag med Nathalie & Sophie, vi visste inte vad vi skulle göra, så vi åkte och träffa Jesper, sen efter ett tag pkte han och så gick vi till Plopp och Emil, vad gjorde vi? eller, åt mat, och åkte hem typ.. nej men vi hamnade på rece och visste inte vad vi skulle göra? 

Så..Det sluta med att alla åkte hem, och Sophie följde med mig hem :) Hon sov över hos mig, och vi vaknade för ett tag sen, hon har precis åkt hem! Så jag sitter själv i sängen och väntar på att min pärla Therese ska komma hit! Hon är snart här, saknar henne! 

bilder från igår hahah



sjukt snygga.. ;)

Kommentarer
Postat av: t

Du har fortfarande inte svarat?

2012-01-08 @ 16:55:36
URL: http://tinahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0