All dag, All natt

Fin svengelska på runbriken va?!.. ;)
Iallafall så kom jag hem från skolan för ett tag sen, och jag vill berätta en sak, att så mycket snö som jag haft innanför tröjan in smörjd i ryggen idag har jag aldrig haft förr, jag och line, största krigarna! 

8:orna på våran skola(mini bitches)försökte få ut sophie i snön, haha! hon sprang ner i källaren och gömde sig i källaren? haha! åh, HAHAHA alltså, det är mycket roligare än vad det låter, gud vad töntig vi är haha ''leker med snön'' blablabla, hallå alice?..Sånt gör man när man är 6år? -.-

Aja, Idag hade jag hk, shit så man dör av mackorna vi gjorde, så jävla goda! dör, mums! :D





Kommentarer
Postat av: Sanna

i vilket program gör du dina headers och designer?:)

asgrym blogg btw :)

2012-01-16 @ 16:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0