1:a januari år 2012!

godmorgon på er! :)
Vakna vell runt 11 tror jag? Och jag var sjuuuuuuuuuuuuuuuuk törstig, allvarligt, jag var så jävla törstig, drack två glas utan att andas! nja.. inte dirrekt.. men typ :) Ah iallafall så tror jag att ni vill veta hur mitt nyår och de va? 

Börja med att Nathalie och Therese kom hit, vi börja fixa oss och det, lösögonfransar och allt hade man såklart! ångrar att jag tog löshår.. ska sluta med det! kommer in med mina nyårslöften sen också som jag gjort! :) sak samma, tillbaka till nyår. 
Men drygt 4 timmar senare va vi klara för utgång! Jimmie kom och hämta oss, vi åkte hem till han och trode att det bara skulle vara jag, Tess & nathalie där? men nej, det kom fullt med folk sedan, vi körde spelet, Jag har aldrig, och alla andra smådrack lite sådär som man gör på nyår. Det gör nog ALLA eller.. ne, men nästan :)

Ah men så bestämde vi att vi skulle till gävle och vara där vid 12 slaget!
så åker jimmie in med oss till rece(vi skulle åkt med therese pappa, men det vela inte hon) men så ringer Therese Felix och Johan och alla andra. Så vi åker till jv typ och får gå därifrån.
Men så går vi så börjar Therese bestämma att hon inte ska med till gävle? men sen så skulle hon med? aja :) vi kom till rece och fick vänta en timme på bussen, och johan och dom skulle dra hem, så var det tänkt att Jag, Nathalie och Therese skulle till gävle, men hon drar med dom istället, gud vad roligt nyår!.... Jag vela fira det med min bästa vän och alla andra, men att hon också fanns där skulle ju vara det bästa?

Men hon hade inte tålamod till att vänta i kylan, så hon drog med dom :)
Aja, så åkte jag och natta till gävle, kan säga att det var SJUUUUUUUUUUUUUUUKT mycket folk utanför donken och på stan och allt, det var KAOS folk smällde in smällare och raketer överallt, polisen sprang in på donken och jaga någon och vettefan vad dom gjorde, dom gjorde allt möjligt. 
så vi åt bara, sen drog vi! Träffa jesper ett tag också gjorde vi :) 

Ah så åkte vi nattbussen hem och allt. 
Det bästa på hela kvällen var nog maten och att plopp kom ner till rece till mig!
kan säga att mitt ''nyårs firande'' inte var roligt! 

HOPPAS ATT ERAT VAR ROLIGT IALLAFALL

Nytt år, nya möjligheter osv!

- Rensa det gamla, ladda om & kör!

Therese, Nathalie & jag

Therese, Nathalie & jag

Nathalie & jag 

Therese & jag

Therese & jag



Kommentarer
Postat av: Therese

älskling förlåt .. är grymt ledsen för ja drog :( tänkte på de hela tiden sen :(

2012-01-01 @ 13:19:41
URL: http://thessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0