Fråga ang. Kärlek

Jag fick en fråga, men var tyvärr tvungen att vara anonym, vilket är helt okej eftersom man kanske inte vill att alla ska veta vem det är? men jag vet iallafall vem denna tjej är! :)

Såhär stod det:


Mitt svar till dig är:
Jo, självklart har jag vart 11 och kär! Eller.. ''Kär'' kanske man ska säga. 
Vad du ska göra? det kan jag inte riktigt svara på. 
Men jag hade nog prata med min bästis och frågat om hon tycker om honom och blablabla. så hade jag nog inte våga gjort så mycket mer. Bara varit ledsen antar jag

Eller så hade jag lurat henne lite med denhär:
Gud så söt han är, blablabla, jag tycker om han sånt. 
Så inser hon också att du tycker om han, så bestämmer ni nog säkert att ingen av er kan tycka om honom.

Ska jag ta och säga det lite enklare så hade jag nog bara sagt
Att det finns fler killar du kommer blir kär i, antagligen gör du allt för att få honom, eller så går du vidare och hittar en annan. Gör de du tycker är bäst

Men gör inget så du förstör allt mellan din och din bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0