Dansträning!

Tyvärr har det vart usel uppdatering! Varför? JAG HAR INTE HAFT TID..
På fredag och lördag och söndag blir det super bra uppdatering ska ni se! :D aja, iallafall..

..Så kom jag hem nyss, sitter och äter! Har vart på dansträning, de gick super bra ända tills vi la på nya steg, svåra och skitsvåra att komma ihåg! :( 
Efter skolan så gick jag och sophie hem till mig och åt, sedan drog vi på oss danskläder och jag satt mig ner med mamma och beställde en sak! vad beställde jag?.. ;) berättar sen, sedan cyklade till dansen, hade träning och cyklade hem och nu äter jag! 

Ska in i duschen och sedan kolla bigbrother! love it
puss!

En del av er vill veta vilken dans jag dansar, jag dansar ragga, och de ser ut såhär!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ball! Jag går på något liknande :)



SV: Jag kan inte minnas att jag gjorde något extraordinärt...

2012-03-07 @ 22:00:51
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0