Mys torsdag!

Förlåtförlåtförlåt mina underbara läsare!.. :( Jag har varit ganska så ''off'' igår och så ju.. men jag åkte skidor och träna hela dagen igår. Jag var helt slut när jag kom hem..Kanske förstår ni?.. :(

Iallafall så vaknade jag med världens träningsverk! Sjukt så ont det gjorde, har fortfarande de, kan inte böja mig, men det var värre imorse! Aja, jag ska sluta klaga.. 
Ska sätta mig och plugga till SO-prov imon, första världskriget! :) & så ska jag skriva ett kapitel i ''Boken om mig'' Måste göra det! 

Just nu sitter jag i sängen och myser med raggsockor, myskläder & dricker varm choklad! :D



Fina raggsockor va? hehe :)

Kommentarer
Postat av: Alexy

Heej!



Om det är någon som vill vara med och kanske bli dagens blogg?

besök då min blogg och skriv en kommentar att du är med.



Lycka till :)

2012-02-17 @ 16:37:35
URL: http://aleexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0