Kungsberget hela dagen..trött!

Hej!
Kan ju säga att jag är helt död i kroppen. Min skola hade frilufsdag, inte studiedag som jag skrev igår.. haha..
Aja, vi åkte till kungsberget, jag åkte med sofi. Ett tag så hade jag as ont i vaderna eftersom de va ett tag sedan jag stod på skidorna. men efter de så va det superkul! 

Senare runt 3 så kände jag hur jag höll på att dö i benen, hela kroppen faktiskt!
Jag var så slut att jag knappt orka gå, alla va nästan helt död. Påväg hem så va jag och sofi påväg att somna, vilket vi inte gjorde, och jag blev hämtad och var hemma runt 16:25 tiden
och då kom jag på att jag var tvungen att skynda mig till dans-träningen! 
så.. med mina träningsverk tvingade jag mig själv till dansen, vilket innebär att jag fick ännu mer ont, och kan inte ens röra mina ben nu typ, imorgon kommer jag få lida hela skoldagen. 
kommer inte kunna gå..

Nu sitter jag hemma i sängen och ska duscha, efter de vet jag inte. puss



Kommentarer
Postat av: Viktor

Sv: ja jag har haft det bra. Har dock blivit förkyld men det fixas med lite nässpray haha. Ja då =)



Hur e det själv?

Kram

2012-02-15 @ 19:31:04
URL: http://sandbergv.blogg.se/
Postat av: Kitiwara

Sv: Nepp :P

Kram

2012-02-16 @ 13:03:32
URL: http://kitiwara.blogg.se/
Postat av: FOTOGALEN

Jag for och fikade med två tjej kompisar sen hade jag hemma mys med mormor och mamma :) dd?

2012-02-16 @ 13:08:35
URL: http://emlansstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0