Gävle-dag

Idag har jag vart i gävle med sophie :) Jag kom hem för ett tag sen, vi åkte dit och vela umgås med stellan eller ska jag kanske säga ''smulan'' som vi kallar honom för? ;) våran lilla thaismula

vi satt oss inne på
cafét under bion.. kommer tyvärr inte ihåg vad det hette, och vi drack kaffe? jag hatar kaffe! så jag förstår inte riktigt varför vi drack kaffe? men kaffe är något man måste lära sig att tycka om faktiskt &  det var stellan som valde kaffet! 
och efter kaffet så drog vi oss ut och kolla runt i affärer och träffa på wictor.

så gjorde vi inte så mycket mer & jag och sophie drog oss hemmåt! och det gick ingen buss hem till mig så thomas(mammas och pappas) kompis kom och åkte hem med mig för mamma och pappa hade tagit ett glas rött! 

här har vi ''smulan'' :)

här har ni dedär äckliga kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0