Godmorgon underbara lördag!

Sophie och jag vaknade runt 11 halv 12 :) Och hon åkte hem för ungefär en timme sedan! När hon hade åkt så bestämde jag och stina oss för att ta med oss lillebror ut och sätta upp studsmattan! Eftersom, jag tror inte det kommer snöa så mycket mer? Aja, det gick superbra, vi har även hoppat en massa studsmatta, inne och ska fika något nu :)

Idag ska jag vara hemma, barnvakt eftersom mamma är i Stockholm med storasyster och ska shoppa, kolla på finalen på melodifestivalen och sova på hotell, nice va? Skulle också vela göra, men Sofia hade bara 2 biljetter.. :(
Och pappa kanske skulle bort. Och stina är med kompisar och jag barnvakt! 

Bilder som jag knäppte på lillasyster och lillebror nyss! :)

Haha!
Det ser ut som hjalmar bryter nacken!..Haha, han gör en ''volt'' tydligen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0