Vad tycker ni om unga mammor?

Finns så sjukt många nya ''mamma'' bloggar eller vad man ska kalla de! Sjuk så gulligt att en 15åring är mamma! Jag förstår inte hur dom klarar av att ta hand om sitt eget liv och sitt barns liv, dom är lika gammal som mig?! Jag läste en blogg igår, hon var gravid vid 14års åldern och blev mamma när hon va 15!

Vilken känsla igentligen att vara mamma vid 15års åldern? Hon är så stark som klarar av de? Något jag värkligen inte hade gjort. Jag klarar inte ens av att ta hand om mig själv, så hur skulle jag då kunna ta hand om en unge, som är min egen? 

Jag förstår inte dedär riktigt, gravid när man är 14? sjukt! 
Ni som är gravid i min ålder, lär ju säga att ni är starka som klarar av de här.

Själv skulle jag inte tacka nej till en bebis! så söta, en liten flicka, åh vad gulligt! :D 
Men det räcker faktiskt med min lillebror, han är som min egna lilla bebis!

Vad tycker ni? Skulle ni kunna ha en bebis vid 15 års åldern? 
(tro värkligen inte att jag har något imot de för det har jag värkligen inte)



Kommentarer
Postat av: malin

åhhh ja vill ha en bäbis i magen, skit fint tycker jag att ha sån mage:)

2012-01-20 @ 15:56:19
URL: http://malinloovs.blogg.se/
Postat av: Madelene - Tävlingar igång ♥

Är jag kär & har en bra kille som också vill ha barn då skulle jag tycka det var okej !

Kram♥

2012-01-20 @ 16:02:47
URL: http://sexyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0