Tävling hos - www.hannaeerikson.blogg.se

Jag är med och tävlar på Hanna Eriksson's blogg! henne hittar ni här: hannaeerikson -
Det jag tävlar om är en perfekt present till någon, eller kanske till dig själv? :) tycker iallafall att ni också ska delta!

länk till tävlingen:hannaeerikson - Tävling, Liquid Gold!

Ni kan:
vinna sprayen från chs.com som gör så att bristningar och ärr syns mindre!
Liquid Gold
Jag skulle värkligen behöva denna, för när jag går utan badshorts så syns mitt ärr sen förra sommaren när jag fick en pinne in i låret.

Usch..As fult.. Jag irreterar mig så mycket på det! Allvarligt, arg för ett ärr? men det är inte litet heller..

Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: tack! detsamma hörru :*

2012-01-22 @ 11:12:57
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0