tagga-tagga-tagga!

Tror ni jag är lite taggad till imorgon eller?!
Då har jag nämnligen min första dansträning! Den börjar kl.17-00-18.00 så den håller på i en timme, före det ska jag gå till skolan, efter det går jag och sophie och line också tror jag? ner till stan och fikar eller något så går vi på träningen. 

Efter det måste jag träffa therese, för jag åker ju bort i 4 dagar på torsdag! :) ni kommer vell ihåg vart jag ska? Aja, iallafall efter träningen vill jag hinna träffa jesper. Men vi får se hur det blir med det, jag måste hem och packa efter träningen igentligen, men det kommer jag ha tid med senare! 

Just nu så står jag och dansar för mig själv i rummet, träning! :D 



Kommentarer
Postat av: Paulina

länkbyte ? :)

2012-01-24 @ 21:05:36
URL: http://paulinadrotttning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0