Sallad

Det här förtjärnar jag för jag vart så duktig idag.. jag har faktiskt rensa min strumplåda! mohaha :D 
har typ 10000strumpor, men har bara 1 av varje och så, men mamma har en massa som hamnat i tvätten, bara en av dom också, så..Mamma ska para ihop dom, så snäll hon är! :D 

Ska kolla sex and the city nu(som vanligt)och sedan sova! godnatt på er underbara!
OCH FÖR ER SOM INTE FATTAR VAD DEDÄR GRÖNA..HMM...SAKEMOJJSEN ÄR PÅ TALLRIKEN
det är advokado, ser ut som grönt skit, men det är advokado, vela bara berätta så ni inte tror att jag sitter och äter skit! haha.. nej men gud vad trött jag är

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: elin

gå in på min blogg & ställ några frågor till frågestunden!

2012-01-12 @ 14:47:39
URL: http://eelindenlillaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0