Ledig

Idag hade jag ställt klockan på 7 för jag skulle se om jag orkade gå till skolan fast vi kom hem 3-4 på natten. Viket jag inte klarade av! Men det förstår ni nog.. :(
Jag var så jäkla trött.. Men jag vaknade 10.30 iallafall, så sov inte så jätte länge, mamma ringde till skolan och tog ledigt åt mig, hon hörde att min väckarklocka gick och förstod att jag inte orkade med skolan idag.

Men imorgon ska jag gå dit iallafall! 
Aja, Sophie är på väg hit snart och vi ska träna på dansen! :) Jag ska nog ta något och äta, gud vad gott med drick youghurt eller något.. mums! :)

Just nu sitter jag
ny duschad i sängen och tar de lungt bara, har städat rummet och allt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0