LADDA NER MIN GRATIS-DESIGN!

Nu har jag gjort en egen design som ni kan ladda ner! 
bra va? :) DEN ÄR ROSA

Så här ser den ut ungefär:
Bakgrunden


headern

och så kan ni ha profil beskrivning och profilbild!


HÄR ÄR KODEN TILL:
STILMALLEN

HÄR ÄR KODEN TILL:
KODMALL-FRAMSIDAN

HÄR ÄR KODEN TILL:
KODMALL-INLÄGGSIDA

HÄR ÄR KODEN TILL:
KODMALL-KATEGORISIDA

HÄR ÄR KODEN TILL:
KODMALL-ARKIVSIDA


SEN NÄR DU SATT ALLA DOM DÄR PÅ RÄTT PLATS ÄR DET BARA ATT BÖRJA BLOGGA! ;)

DET MAN FÅR ÄNDRA I DESIGNEN:
HEADER
BAKGRUND
TEXT osv..
DET ÄNDA NI INTE FÅR TA BORT ÄR MIN IKON, DENNA IKON
FÖR DEN BETYDER ATT JAG HAR GJORT DESIGNEN :)

behöver ni hjälp med profil, header eller något annat! skriv till mig så hjälper jag!

Kommentarer
Postat av: Tove

Är min klar snart?

2012-01-02 @ 21:29:01
URL: http://Tovenorin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0