Kanske ska jag säga god-middag?

Godmorgon på er! Eller ska jag kanske säga God middag? haha....
Iallafall så vaknade jag för ett tag sen.. Stina väckte mig och sa att jag var tvungen att gå upp för mamma slutade jobbet snart och vi skulle duscha och allt. Gå ut med hunden och fixa maten :D

Stina och Johanna är här och jag ska fota och sminka dom och det.. Efter det skulle jag vart med sandra, men hon mår fortfarande inte så bra sen nyår.. ;) vilket jag kan förstå! Men jag mår bra, men är sjukt slöööööö så.. vi får se vad jag hittar på men nu måste jag göra en massa designer! puss


Kommentarer
Postat av: t

När ska du börja fixa min? :)

2012-01-02 @ 15:59:40
URL: http://tinahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0