godmorgon underbara!

Godmorgon!
Även att jag kommer hit och skriver godmorgon kl halv 5 på dagen?..hm..Jaja, jag vaknade vid 3! Men har ätit frukost och spela spel med min lillebror. :)
Igår kom therese hit och vi visste inte vad vi skulle göra, så vi åkte ner till stan och va med felix och antonio ett tag, sedan drog vi till gävle och va med jesper och linus och någon till kille? 

Efter tag åkte vi hem och en kille spydde på bussen, vi höll på att dö! fyfan..Jag hatar när folk spyr, man spyr nästan själv! usch..Hon framför oss var på väg och spy hon också.. man märkte hur äckligt hon tyckte det va, hon tog fram typ en näsduk och satt för munnen och höll för ögonen och öronen! 

Vi gjorde nästan lika dant! usch så äckligt de va.
Så när han som spydde ner hela bussen skulle av sa busschaffören, DE DÄR TAR DU UPP EFTER DIG. Men han lyssna inte och sa FUCK OFF och hoppa av bussen, typiskt fulla människor! usch 

Sen åkte vi iallafall hem, daniel åkte hem med oss, tack daniel! vi slapp gå, jag kom hem vid 2! :)
Somna på engång, sköööööööööööööööööönt :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0