Gårdagen

Jusste..Jag har glömt att berätta vad jag gjorde igår!
Jag och sophie visste inte vad vi skulle göra, men så frågar bella om hon kan va med oss så kan vi va med wille och jesper, så.. varför inte? :) så vi mötte dom, vilket tog långt tid att gå tydligen, men det gjorde de inte! ;) eller kanske.. 

Men så gick vi alla 5 hem till mig och kolla film och runt 2 på natten så hade vi kollat på 2 filmer, vi var skittrött.. och bella och wille gick hem och jesper sov kvar hos mig med sophie! 
Jesper tog bussen hem runt 1 idag :) och mamma åkte med sophie till hennes farmor, för hon skulle dit.
mer än de gjorde vi inte tror ja?..Inga bilder tog jag heller..det skulle jag gjort! :(






Kommentarer
Postat av: Miina

Tjenare! Min kompis tipsade om dig och sa att du gör headers, skulle verkligen behöva en ny just nu och undrar om du är villig att hjälpa mig? :D Kram

2012-01-14 @ 16:15:10
URL: http://www.nattstad.se/miinas
Postat av: Anonym

Tjenare! Den gick inte att komma vidare på länken! Vad ska jag söga på?

2012-01-14 @ 19:30:45
URL: http://www.nattstad.se/miinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0