Första danslektionen avklarad :)

Det var grymt kul på dansen! :) men så sjukt jävla svårt!
Steg efter steg efter steg.. Tur att jag kommer ihåg dansen iallafall, så jag står hemma och tränar nu, det är ett steg jag absolut måste träna på som satan! Sjukt så fort de ska gå! 

Det var jobbit faktiskt! Känner att jag behöver svalka av mig i en dusch även om jag gick hem från träningen, mamma jobbade, lines mammas bil funkar inte, matildas föräldrar jobbar, satt.. Vi 3 gick hem :) 
Det gick bra, man svalkade av sig i kylan ute. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta, sjukt så hungrig man blir av bara en timmes träning? 


Kommentarer
Postat av: Liana ;)

sv: Kanske 20.00 ? :)

2012-01-25 @ 19:44:12
URL: http://lianiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0