Äntligen!

Hej underbara bloggläsare! :D
Gud så jag har längtat till att blogga..Jag har inte haft tid alls till att blogga..Men nu har jag de! :D

Idag väckte min pappa mig runt 14.00? Shit.. jag har sagt att jag får inte sova så länge, men jag va helt död för jag och mamma satt och kolla på hockeyn som va inatt, Finalen mellan Sverige och Ryssland! & det bästa va att sverige vann! 1-0 till Sverige på Förlängd tid. 

Jag tycker faktiskt inte om hockey? men när sverige kom till finalen och allt såklart att man kollar? alla gjorde det nästan, så, jag tvinga mig själv att också kolla! ;)

Jag och min mamma satt och rätta och ropa hur dom skulle göra, vi tyckte dom spela så konstigt, haha.. men, dom gjorde det bra iallafall! :D 

aja, åter till sovandet! Jag vaknade och har städat mitt rum sen kl 15.00-19.00 så nu jävlar kan jag säga att det inte är stökigt alls i mitt rum! Mitt rum ser jätte bra ut tycker jag, jag behöver bara nya tapeter(som vi får snart)och en platt TV! sen är mitt rum det bästa som finns! ;)

slänger in före och efter bilder på rummet sen, men nu ska jag fixa bloggdesign till Malin & carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0