vilka bloggar läser du mest?

hm.. vilka bloggar jag läser mest?..hm...
det är typ 10 st faktiskt.. men här har ni dom jag går in på minst 10 gånger per dag typ

1. kenzas - Kenzas
Läser den för hon är så sjukt jävla snygg! och nästan alla läser den, hon är as fin iallafall och har en mycket intressant blogg, reser mycket och har sjukt bra självförtroende. Hon sattsar fram med sin karriär mot modet :)

2. kissie - Kissies blogg
Att läsa hennes blogg har nog blivit mer son en vana för mig..
lixom.. Den är sjukt bra, hon tycker om
sig själv väldigt mycket, hon är nöjd över sig själv! och hon har nog det bästa självförtronde man kan ha, hon är sig själv helt och hållet. 
Visst, det går rykten om en massa operationer hit & dit, men allt är faktiskt inte sant :) iallafall vad jag tror! men hon är en person som vågar stå för sig själv, bryr sig inte om andras åsikter!
men hon måste göra något åt hennes platta röv iallafall ;)

3. niiisan - Niiisan ♥ – En rosa blogg! | Det är jag som är Denise Fagerberg, men kallas för niiisan! Är en Göteborgs tjej på 17 bast. Och neeej jag har inte förstorat mina läppar så fråga inte :) om ni vill kontakta mig finns jag på [email protected]
Det som fick mig att börja läsa hennes blogg var att jag såg hennes enorma läppar! men.. alltså helt ärligt, hennes blogg är också as intressant! hon bloggar om allt möjligt.. får mycket klagomål på hennes läppar, men.. hon har tydligen inte förstorat dom.
och det tror jag faktist inte heller, för, då ser det inte ut sådär! också en tjej som vågar bjuda på sig själv :)

4. therese - thessi -
min bästavän, så ni förstår säkert varför jag läser hennes blogg.. haha :)
men den bloggen är asbra! Hon skriver om allt från tråkig vardag till helgens festligheter! ;) therese har väldigt bra självförtroende! och hon sattsar sin karriär till att bli den nya storbloggaren! ;) 

5. maxi - http://mmaximiliahollinder.blogg.se/
en jätte fin tjej med bra blogg och så! Hon har också bra självförtroende, tror mycket på sig själv faktiskt! vilket är sjukt bra. Hon och jag är twins! vi brukar säga så. 
jätte söt tjej med bra blogg. bloggar om nästan allt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0