SÄLEN

''resan'' som jag kallar det är nu BOKAD
Vi åker den 26 januari till den 29 januari :) Och det är Sälen jag ska till med min kära vän Sofi :) 
Och så tar vi med oss min lillasyster stina & alva! 

gud så roligt det ska bli.. eftersom inte jag har gjort något speciellt nu på vinterlovet så känns det skönt att man ska få komma bort lite om en månad.. Gud vad tråkig jag är? inte gjort ett skit på hela lovet..
visst, jag har gjort roliga saker med mina underbara vänner. men allså? inte åkt någonstans, typ till stockholm eller något, det har alla gjort nästan :) 

vi kör på den här
Borta bra men hemma bäst!
har ni gjort något speciellt nu på lovet? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0