imorgon är det nytt år!

Godmorgon sötnosar!
Tänk att imorgon är det redan nyår? gud så kul det ska blir, för jag ska faktiskt vara med mina brudar imorgon! 
vi funderar på att stå i gävle vid 12 slaget faktiskt! Åhh.. gud, jag kommer frysa ihjäl, jag ska ha klänning på mig, jag har aldrig klänningar på mig annars typ? men nästan alla ska ha klänningar, så jag ska ha min svarta klänning och kilklackar ;) gud så snyggt! 

iallafall så sitter jag hemma själv nyduschad tillomed
;) bara för att dom andra i familjen har åkt till valbo och gävle, mamma och pappa är så taj på deras mobilder, iphone och allt.. haha, så vi satt och dunka musik och pappa i full fart ställde sig upp och börja dansa! haha.. Alla är visst tokig i min familj, det är inte bara jag? 

Men jag ska vara
här hemma själv till 3 kanske?4? vet inte riktigt men jag ska iallafall fixa mig om ett tag och vara med Therese idag! åh, jag har saknat henne så mycket! Och jag måste se till att träffa Plopp också, har inte träffat han på ett tag :( åh.. saknar min lilla ploppis! 

Men nu måste jag gå och dunka musik, sminka mig och tagga inför imorgon!
;)




vinnaren är
- maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0